divendres, 25 de febrer del 2011

Silvio Berlusconi diu entre bromes que és un dictador i recorda Francico Franco

El líder italià, Silvio Berlusconi. (TONY GENTILE / REUTERS)
  • El mandatari va assegurar que "ningú pot governar millor que jo".
  • El primer ministre italià també va fer broma sobre el cas Ruby.
  • "Fins i tot l'esquerra ha estat conquerida per la meva manera de viure".
AGÈNCIES. 2011.02.25 - 18:56

El primer ministre d'Itàlia, Silvio Berlusconi , ha dit aquest divendres en broma que és un dictador i va recordar al cabdill Francisco Franco durant una roda de premsa celebrada a la seu de la presidència del Govern italià.

La broma va arribar quan un periodista de la cadena de televisió per satèl lit Sky TG24 lliurar al mandatari un sobre amb una invitació per acudir a un debat polític televisiu. Berlusconi, després d'acceptar el sobre, va respondre: "Jo sóc un dictador, no? Llavors li dic com feia el general Franco, que quan rebia coses d'aquest tipus deia: 'Bé, gràcies', i després afegia: 'Al foc' ".

Durant la roda de premsa, en què es va presentar la Fundació Franco Zeffirelli, el primer ministre italià va fer broma també sobre el cas Ruby , pel qual serà jutjat el pròxim 6 d'abril per dos suposats delictes d'abús de poder i incitació a la prostitució de menors. "Avui vaig entrar al Parlament i fins a l'esquerra em va dir que volia venir a fer el 'bunga bunga'. Em van rebre corejant la frase 'bunga bunga'", va dir.

Una frase que, segons Berlusconi, vol dir "anem a divertir-nos, a ballar, a beure alguna cosa". "Fins i tot la esquerra ha estat conquerida per la meva manera de viure", va afegir. En una altra de les seves intervencions, el mandatari va assegurar que "ningú pot governar millor que jo".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada